Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

Αθκιασεροσύνες

Έσσιει που την προπερασμένη Παρασκευή που έμεινα άνεργος μετά που 2 χρόνια τζαι είμαι υπερβολικά αθκιασερός. Γυρέφκω δουλειά αλλα πάνω απ' όλα φροντίζω να απολαμβάνω την αθκιασεροσύνη μου τζαι να περνώ το χρόνο μου εποικοδομητικά. Σήμερα αποφάσισα να έβρω ένα τζιαινούρκο Desktop background (Ντέσκτοπ μπάκραουντ σε ελεύθερη μετάφραση), τζαι μετά να κάμω το κομπιούτερ μου κάδρο. Σαν λάτρης της φύσης τζαι του έρωτα, αποφάσισα να βάλω την παρακάτω εικόνα...


Το όνομα της μούγιας που απεικονίζεται, στα λατινικά ειναι "Scatophaga stercorarium". Παρόλο που είμαι κάθετα εναντίον με την διαιώνιση του συγκεκριμένου είδους, σέβουμαι το δικαίωμα τζαι την ανάγκη του κάθε ζωντανού οργανισμού να αναπαράγεται τζαι να απολαμβάνει αυτές τις μικρές (αλλά ταυτόχρονα σημαντικές ) χαρές της ζωής. Φτάννει ότι κάμνουν να μεν το καμνουν μες το πιάτο μου.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Scatophaga sterco-liax-ium!

Καλά τζαι μπορείς τζαι θωρείς τα καρτζιήν σου φίλε μου!

Έλατο Χελιδόνι είπε...

πραγματικά συγκλονιστικό το θέαμα... ένιωσα ενα ρίγος, μια συγκίνηση, μια φούντωση...μια φλόγα

Χάρος είπε...

Λες και μάγια μου χεις κάνει ρε πιτομουγια γλυκιά... Νιώθω σε

Alexandra είπε...

nomizw oti eisai o xaros...

Χάρος είπε...

Μα τι σε κάμνει να το πιστέφκεις τούτο;

Joshoua είπε...

Se xero eisai Xristina..
Kai go se xero eisai o Ai Vassilis

Alexandra είπε...

epidi grafeis pramata pou en san to koumpoui tou kansel.

ta alla thkio tsunomata omws diskolefkoun me lio.